Kdybychom se myšlenkově posunuli zpět o nějakých pár desítek let, až na počátek dvacátého století, tehdy se za pánský společenský i neformální oděv považovala košile. Měla zapínání na kostěné knoflíky a stěží si tehdy někdo dovedl představit, že by se oblékal do něčeho jiného. Košile nosili dělníci, lidé pracující v zemědělství, odívali se do nich lidé při slavnostních příležitostech a košili oblékali i vojáci jako součást uniformy.
Ještě za socialismu byly košile běžným vojenským oděvem a vojáci oblékali pouze tílka, jimiž košile doplňovali. Ve vojenských šatnících tak scházel oděv, který dnes považuje většina lidí za běžný, a který neschází snad v žádné šatní skříni – docela obyčejná bavlněná trička.
Trička sází na mnoho benefitů
Jednoduchý střih – ušít tričko zvládne i amatér, nic na tom není a nepotřebujete k tomu žádné zvláštní dovednosti. Toho samozřejmě využívají i výrobci oděvů, pro něž je způsob výroby snazší a levnější.
Nízká cena – díky jednoduchému střihu je možné nasadit na trhu velmi nízkou cenu triček, obvykle nižší, než jsou ceny košil. Je to druh textilie dostupný pro každého, a to v mnoha barvách, protože bavlnu lze obarvit na nekonečný počet barevných odstínů. Trička si můžete obarvit i doma.
Příjemný materiál – trička Promotextilie vyrobená z bavlny nezpůsobují alergie, neškrábou a můžete je nosit i na spaní. Mohou být díky tomu zastoupená ve vašem šatníku ve vyšším počtu.
Možnost potisku či výšivky – tričko se přímo nabízí k vytvoření neformálního, originálního potisku, jehož návrh si vytvoříte sami, anebo vám předloží jisté inspirace někdo jiný.
Ideální pro sport, rekreaci, na doma, na dovolenou i do zaměstnání – tímto nadpisem je řečeno v podstatě vše podstatné, trička můžete nosit všude a nehodí se snad jen tam, kde to nepovoluje bonton, jako jsou svatby, pohřby, promoce, podnikové večírky, plesy atp.